Želite več?

Telemach

Zasnovali smo celostno strategijo komunikacijskega nastopa za Telemach mobil, novega ponudnika mobilne telefonije na slovenskem trgu s ključnim nagovorom »Želite VEČ?«. Ključni komunikacijski nagovori, ton in oblikovna podoba komunikacij so skladni s ključnimi prednostmi in novostmi, ki jih Telemach vpeljuje na področje mobilne telefonije; enostavnost, preglednost, več prenosa podatkov... Poskrbeli smo tudi za skladno in prepoznavno poimenovanja vseh treh mobilnih paketov; VEČ, ŠE VEČ in NAJVEČ.

Na začetku kampanje smo mimoidoče nagovarjali s teaser citylighti in billboardi z ekstenzijami s ključnim sporočilom »Želite več?«. Nadaljevali pa smo s serijo petih tv oglasov, ki predstavljajo ključne prednosti mobilne ponudbe Telemach, z integriranim spletnim oglaševanjem, citylighti in billlboardi.

V nadaljevanju kampanje smo potrošnike nagovorili z oglasom, v katerem smo zbrali izjave uporabnikov Telemacha, pripravili pa smo tudi oglas Xmas s Telemachovo božično ponudbo.